Postup pri reklamácii

REKLAMÁCIA TOVARU

Ako mám postupovať pri reklamácii?

Reklamácia pri preprave

Napriek tomu, že tovar je zabalený bezpečne a takým spôsobom, aby sa minimalizovala možnosť poškodenia pri preprave, môže sa stať, že k takémuto poškodeniu obalu alebo aj samotného tovaru počas prepravy dôjde.
Pokiaľ pri preberaní tovaru zistíte poškodenie obalu, skontrolujte kompletnosť zásielky, prípadne skontrolujte neporušenosť tovaru. Ak je tovar mechanicky poškodený, zásielku nepreberajte a vypíšte s prepravcom Protokol o škode.
Zároveň Vás žiadame o zaslanie informačného emailu na dadex@dadex.sk, aby sme sa o tejto skutočnosti dozvedeli čo najskôr a mohli ju následne riešiť. Následne Vás budeme kontaktovať o ďalšom postupe.
Ak zistíte poškodenie až po prebraní tovaru, oznámte nám túto skutočnosť prostredníctvom formulára , ktorý vyplňte a pošlite tovar späť do 48 hodín.

Reklamácia tovaru v záručnej dobe

Pokiaľ sa na Vašom výrobku vyskytla vada, na ktorú sa vzťahuje záruka, stiahnite a vytlačte reklamačný protokol potom vyplňte prosím a pošlite nám späť s reklamovaným tovarom na nižšie uvedenú poštovú adresu prevádzkovateľa internetového obchodu DADEX.sk . Reklamačný protokol nám môžete odoslať aj e-mailom.
Tovar zasielajte čistý. Nezabudnite na všetky potrebné doklady, ktoré sú nevyhnutné pre spracovanie a vyriešenie Vašej reklamácie (faktúra ... ).

unnamedReklamácia tovaru

Kam tovar vrátiť

Tovar neposielajte na dobierku, balík vráti prepravca spať odosielateľovi.

DaDex.sk - reklamácia
DADEX trade s.r.o.
Konvalinková 6394/2 
SK - 900 27  Bernolákovo

V prípade akýchkoľvek otázok, pripomienok a návrhov nás neváhajte kontaktovať. Radi Vám pomôžeme.

Reklamovanie tovaru a záruka

Záručná doba na všetok tovar v našej ponuke je 24 mesiacov. Reklamovať je možné len tovar zakúpený u nás.
Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim. Reklamáciu uplatnite ihneď a bez zbytočného odkladu a reklamovaný tovar ďalej nepoužívajte.
Formulár odošlite čo najskôr elektronicky.
Reklamovaný tovar je nutné doručiť na našu poštovú adresu. Reklamácie riešime do 30 dní. Pri odstrániteľnej vade je reklamácia ukončená odovzdaním opraveného tovaru (odstránenie vady) alebo výmenou tovaru.
Detailnejšie informácie k reklamáciám získate v našich VŠEOBECNÝCH OBCHODNÝCH PODMIENKACH.